Mitsubishi CNC: сервиз

Държави на покритие: България, Румъния, Гърция, Унгария

Машинни производители: MAZAK, CITIZEN, MORI SEIKI, производители от Тайван и др.

 

Поддръжка:

Mitsubishi Electric Europe покриват поддръжката на над 40 000 машини с CNC управления Mitsubishi в Европа. Отлично обучените специалисти са готови да осигурят помощ по телефон или диагностика на място при нужда от отстраняване на повреда. Крайната цел: бърза реакция, професионална диагностика, минимален престой на машина, решаване на проблем за максимално кратък срок.

Дейности:

Професионална диагностика, отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми, настройка на параметри, възстановяване на машини с изгубени параметри, архивиране (пълен backup), тест на всички комуникации, конфигуриране на оси, серво мотори, шпиндел, ФРП, опорни точки на машината, серво компенсации, параметри за точност, тест и диагностика със серво софтуер, серво филтри, подтискане на машинен резонанс, вибрации и подобряване работата на двигателите, настройка на регистри за управление и контрол на машината.

Машини в гаранция:

Посещението, сервизното обслужване и рез.части от страна на Mitsubishi Electric е безплатно при доказан технически проблем. Покритието на гаранцията е различно за различните производители – моля, направете справка при вашия дилър.

Резервни части:

Документалната обработка се извършва съвместно с дилъра и сервизния екип в конкретната страна. Доставката на резервни части също се ръководи от дилъра (след консултация със специалисти) поради директната връзка между централните складове в Германия и Чехия. По този начин повечето рез.части пристигат в рамките на 24 ч.

Резултати:

99.1% - успеваемост
89% - решен проблем в рамките на деня
61% - решен проблем в рамките на 4 ч.

Поръчка на сервизен специалист:

Заявката за сервизно посещение от инженер на Mitsubishi се извършва писмено (факс, е-мейл) към дилъра на производителя в региона. Подаването на детайлна информация за машината също е желателно да е писмено - сер.номер, тип на машина, модел на NC, аларми и др. - с копие до дилъра и Mitsubishi за максимално бърза и точна реакция.

Посещение, ремонт, анализ на данните, усъвършенстване:

След всеки извършен ремонт и диагностика данните се анализират от Mitsubishi Electric. От тях се извлича статистика за безпроблемната работа на хардуера и софтуера при специфичната машина. Всичко това води до по-добра подготовка и реакция на сервизните специалисти, както и до тяхното усъвършенстване.

Нашите проекти

Бояна бизнес център Бояна бизнес център 05.05.2007

Модерно решение за сградна автоматизация в Бояна бизнес цент...

Прочети повече
Рафинерия за етанол Рафинерия за етанол 04.04.2007

SCADA система за визуализация и управление на производство н...

Прочети повече
Дестилация на спирт Дестилация на спирт 13.04.2011

SCADA система за визуализация и управление на дестилацията н...

Прочети повече
Виж всички наши проекти